HTML

poker versenyeim

poker: ez egy olyan blog ahol leírom mindennapi küzdelmeimet az alacsony nevezési díjjú versenyek kőkemény mezőnyével

Friss topikok

Linkblog

Király kilenc megadja!

2008.02.26. 12:57 dzsedi

Egyszercsak rájöttem, hogy én vagyok a világ legjobb no limit hold'em játékosa, aztán elkezdtem, 0+1-es erősségű, és hasonló kis nevezési díjjú tornákra járni. Ahol láss csodát nyertem. Leírom tehát a kedves közönségnek hogy hogyan:

 

Acapulco a kezdet 2007 november:

 

Ez életem harmadik élő versenyén történt, de jó is volt:

3+1 korlátlan rebuy verseny volt, szokásos gyilkolás ez első két órában, szokásos hiper feszes játékot produkáltam, ohne blöf, csak prémiummlappal sok limpelt flop, illetve egy preflopp all in megadás K8-ra érzésből ami jött. Jól fordultam freezoutba, és mivelt bevált, nem lazítottam a játokomon.  Egy nagyon durva hand következett nálam nagyvakból egy 52, button megad kisvak dob flop A86 csekk csekk turn 3 csekk csekk river 4 Board: A86 (3) (4) lejött a sor! Srác megint csekk én raise cirka hat vaknyit, mindenki blöffre tett az asztalnál, a srác is. Megadtaaaaaaaaa!!! ahogy Gyuri bácsi mondaná! A8 volt nála! Haha! Még turnön is dobtam volna a legkiseb emelésre. Így viszont a srác vesztett! Nem is nyert egy vasat se azon a napon. Amikor már csak 11 lettünk kaptam egy KK játszottam vele na. Egy játékos jött velem Q8- al, flop Q106, én meg úgydöntöttem slowplayelem az over párom, mondtam egy csekket, ahogy gondoltam a srác emelt két vaknyit, kis gondolkodás :(, megad, turn 2, srác all in, én másodperc alatt megadtam, és borítottam a KK, a srác arcán a megdöbbenés majd csak anyázni tudott, jött egy J riverre,nyertem simán, és lett a final table a tegnapi játékból, és ez a megmozdulás nagyon durva table imaget adott (azt nem tudom miért). 2,4 milliónyi zsetonnal ültem be, kiejtettem pár játékost és néztem ki a zsetonkupacom mögül 11 milliónyi zsetonnal, amikor már csak négyen voltunk hajnal háromkor úgy döntöttünk osztozunk, a maradék nyereményen négy egyenlő részben, cirka zseton egyenlőségek voltam, nekem volt kicsivel több zsetonom viszont rohatt álmos voltam, nem volt kedvem lejátszani, így lettem kicsivel több mint egy százassal vastagabb, ma hajnalban.

 

Acapulco a folytatás, illetve Best kezdetek (csak vázlatosan):

Egy két fizetős helyet még sikerült elcsípnem november havában és ezért egész jó lóvéval zártam a novembert +350k-val, ami tisztes egy kezdőtől. Atán jött a december és egy fizetős helyen kívül mindenen bukatm amin elindultam, így izmos mínuszba mentem ebben a hónapban, amely mínuszt még januárban is sikerült fokoznom, majd jött a megváltó, február, és lendületbe kerültem. Egymás után három fizetős verseny eredmény, egy Acapulc 0+1 feb.15-én, majd vasárnap Best 0+1, aztán a korona kedd best 5+1,5 sc 6max 2. hely. ezzekkel beesett egy kis lóvé és hapines.

2 komment

Címkék: kezdetek acapulcom 3 1 rebuy

A bejegyzés trackback címe:

https://nullplusszegy.blog.hu/api/trackback/id/tr85355070

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

madachy 2008.02.26. 17:06:27

nincs is benne K9...

dzsedi 2008.02.26. 17:12:42

ez a hatásos címválasztás, mindegy miről szól a cucc, ha jó a cím sokan olvassák
süti beállítások módosítása