HTML

poker versenyeim

poker: ez egy olyan blog ahol leírom mindennapi küzdelmeimet az alacsony nevezési díjjú versenyek kőkemény mezőnyével

Friss topikok

Linkblog

Hétvégi versenysorozat part-1:

2008.02.28. 12:00 dzsedi

 

Három verseny egy eredmény:

A hétvége nem alakult fényesen pokerileg, a három versenyből csak az uccsó a vasárnapi korlátlan rebuy őrület Best módra című vesenyen tudtam, fizetős helyen beérni, az is nagyon karcsú fizetős hely volt, csak a hetedik lettem.

A hétvégi mumus a JJ kombó szép magyar nevén pocket jacks. A kálváriám a pénteki Acapulco rebuyos őrületen kezdődött, ahol szokásomtól eltérően elég laza voltam az elején, így háromszor keveredtem hármas, egyszer meg négyes all-in szituba, és csak az első hármas all-int nyertem meg :), ebből lett egy rebuy, majd szépen felküzdöttem magam, egy játszató stack méretre, és jól fordultam freezoutba, itt még nagyon sokan, voltak kb a 80 indulóból 50 en lehettünk, befeszültem mint Jézus a dombon, és szépen nyeregettem majd elfogyott a lap, de nagyon, másfél ór szemlélődés után, kapok egy AJ bazz tolnom kell, erre előttem egy all-in, meg egy call, gyötrődés, majd dobtam, hát a flopp után realizáltam, hogy nem ez volt életem dobása, nagyon gyenge lapokat mutattak, én meg simán nyerte volna fuck. Aztán kisvakból körfold után JJ, tolok egy bivaly all-int, a nagyvak gondolkodik, és adja az a mákosgyökér ATo-val, buzuljon meg és nőjjön köröm a faszára, riverre le is mákolt az ászához egy egylapos flössel a takony. Folyt köv...

Nagymester Dzsedi

Szólj hozzá!

Címkék: best 0 1 rebuy

A bejegyzés trackback címe:

https://nullplusszegy.blog.hu/api/trackback/id/tr89355124

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása