HTML

poker versenyeim

poker: ez egy olyan blog ahol leírom mindennapi küzdelmeimet az alacsony nevezési díjjú versenyek kőkemény mezőnyével

Friss topikok

Linkblog

Riverkill 2:

2008.02.27. 11:00 dzsedi

 

Best 5+1,5 short handed, avagy ők ismernek egy rövid karú optikust:

Riverkill: Hátulról kapok egy AKo -t akik szeretik ezt a kombót a méltán népszerű orosz eredetű gépkarabélyból kifolyólag 'kalasnyikovként' említik, akik nem azok Anna Kurnyikovaként beszélnek róla: szép szép de sosem nyer. Én szeretem ezért hát fogom a kalasnyikovot és az előlről érkező emelés dupláját visszahívom, erre rám rántja az all-int, comitted vagyok, nyögök egy instant call-t, mutat AA azé az meleg de kurvára, hogy közép játékban búcsú lesz a klubbtól, ennél azé jobban indult a verseny, már öltözök, rajtam a kabát mert ezt verni kurva kemény szerencse lenne. Flop: Kh8h2h bazz nálam a kör ász nem is állok rosszul, plusz top pár, ez azt jelenti, hogy az összes körrel és az összes királlyal én nyerek, ez így már kissé egészségesebb esélyt ad összesen 42% -ot, turn jött egy 6c ami nem segített senkin, és fogyott az esélyem, de jött a riveren a megmentőm, az aranyos kis 4h, flössöm lett, és nyertem. A csávó meg besértődött a világra. Én meg második lettem azon az estén.

Szép hónap ez, nagyon.

 

Szólj hozzá!

Címkék: best riverkill

A bejegyzés trackback címe:

https://nullplusszegy.blog.hu/api/trackback/id/tr35355116

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása