HTML

poker versenyeim

poker: ez egy olyan blog ahol leírom mindennapi küzdelmeimet az alacsony nevezési díjjú versenyek kőkemény mezőnyével

Friss topikok

Linkblog

Vannak napok amikor nem az igazi

2008.03.27. 12:36 dzsedi

Este Best a kedvenc versenyem 5+1.5 short handed, nagyon nem megy a dolog, flop soromat runner-runner fullal lehúzzák K6 -al illetve K8-al, úgy hogy potot hívtam floppon, de előtte csörte kedves barátommal Madachy-val (a poker asztal gyáros úriemberrel, tessék rákeresni neten gyönyörú poker asztalokat gyárt) akinek mostanság az a kellemetlen szokása, hogy elcsípi a blöffjeimet. Pont a balomon ül, Ő a ngyvak én a kicsi, körfüld után tolom a raist nem is kicsit, Ászpárom van ez a ciki (nagyon míves és rímes vagyok lol). Megadja! Húha azt hiszi hogy lopni jöttem a vakot én  viszont kifizettetném a rakétékat, a megoldás: úgyanazt a hívás struktúrát kell tolnom mint amikor blöffölök ellene és el szokott kapni, floppon háromnegyed pot, adja. Tunön fél pot, adja. River  tudom mit fogok csinálni, de azért egy kis időhúzó gondolkozás után két harmad pot, adja. Mutatok AA, Ő kurva pipa és dühösen bedobja lapjait, késöbb elmondta kilences párja volt.

Aztán már csak szoptam:

Nálam J9 flop KQ10 húbazz beletoltam egy aranyosat csak úgy kattogott, mindkét ellenfelem adja, mijakurva van. AJ flopp előtt emelt volna, valszeg én vagyok a legjobb. Turn 10. Ajjajj ha valaki a settet játsza csendesen akkor szarban vagyok rendesen (megin lol), nézzük csak meg. Tolok egy emelést mint brutál vérfarkas. Mindkettő adja bazzz. River 10, aztakurva, ha eddig enm volt fullja valakinek, mostmár biztos van. El kell engednem a potot. Jön is az emelés biztos targoncás a fószer, aztat mondaj 'alin', a mások meg aztat, hogy 'kól', én meg aztat fogy fold. Mutatnak egyiknél K6 másiknál K8 ezzel split. Egysszerűen nem hittem a szememnek, ekkor állatok és még a kártya is segiti őket.

Aztán valahogy kiestem, nem igazán volt kedvem már játszani ezután.

Szerintem nagy hibám, hogy a hasonló helyzetek után elmegy a kedvem a kártyától, legalább fél napra.

2 komment

Címkék: best fish call

A bejegyzés trackback címe:

https://nullplusszegy.blog.hu/api/trackback/id/tr78398922

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

madachy 2008.03.27. 14:49:01

Nem is tudom, mit mondjak... behúztál a csőbe rendesen. Előtte pár kézzel kis párt játszottál meg ugyanígy, amire én eldobtam a K9-emet. Flop után kis párra tettelek megint, turn után (ami Q volt) még inkább, azt hittem ki akarsz emelni. Jól megszívtam. Az hogy utána szünet után megint belefutottam egy AA-ba, ami még be is szettesedett, csak hab volt a tortán, meg remek alkalom a korai távozásra.

dzsedi 2008.03.28. 12:02:14

Ménem jöttél tegnap kocsmázni, bekúrtam mint a ló.
süti beállítások módosítása