HTML

poker versenyeim

poker: ez egy olyan blog ahol leírom mindennapi küzdelmeimet az alacsony nevezési díjjú versenyek kőkemény mezőnyével

Friss topikok

Linkblog

óóóóóóó jeeeeee

2008.04.19. 21:38 dzsedi

Na az vót, hogy nem ment majd három hétig. A legutolsó bejegyzésem arról árulkodott, hogy mákoltam egy bonust, nos rákövetkező héten is mákoltam egyet, és mehettem megint a deep stackre, ott ugyanazt a remek formát hoztam, mint szoktam ezen a versenyen. Produkáltam egy orbiter nagy buzi geci nullát. Egyszerűen nem tudtam partit nyerni, folyamatos drawing deadként tengtem-lengtem, míg elfogyott a deep stackem  (kurvaélet, lehet költőnek kellett volna mennem, nem könyvelőnek).

Aztán nem is volt kedvem játszani egészen most péntekig. Lementem tehát a Bestbe, 0+1 rebuy, nahát, ott sem ment, vettem egyet, azt tipli haza. Kialudtam magam hetek óta először, és elkezdtem neten pókerzni, nyertem két sng-t, aztán az összeget elvesztettem cashen, és megnéztem a telómat, volt rajta üzi, hogy lesz délután 3+1 freezout. Okés béjjjbi, freez me out!

Beültem, második handben kaptam egy AA-t, nem fizették ki, de jó jelnek tűnt. Aztán elkezdtem combosodni, már a beülő háromszorosánál tartottam, mikor átültettek egy másik asztalhoz, ahol feltűnt az antikrisztus, és a halál angyalai.

Átlag fölötti stackem ezen az asztalon a short titulust kapta. Ültem és vártam a tutit, mivel ennyi sík marha, viszont genyó szerencsés játékos mellett csak ez az út tűnt járhatónak, és jött a tuti, dupla, aztán egy óra múlva megint.

Final table, sok jó lap, és az emberek fogytak, én kicsit átlag alatt tengődtem, majd egymás utáni két leosztásban dupla, és chip leader lettem mikor már csak négyen voltunk. Jött a terror, és loptam a vakokat, nem feltűnően de hatásosan. Majd a kulcsparti, két short stack öt bb körüliek, egy elég jó stack nagyvakban, majd akkora mint az enyém, gyakorlatilag nálunk az összes chip 80%-a, én utg tolok egy all in-t KJoff-ra, dobás, dobás, nagyvak call, aztakúrva, bazz beszoptam, mutat AA. Flop **J, ordítok bubi vagy király, bubi király. Turn: valami fos jött, és én ordítok bubi király bubiiiiiiiii.

River, óóó a river, az az édes kis river, a vízválasztó. Ő dönt. Életről, halálról, dicsőségről, bukásról, az örök sötétségről a pokol legmélyén, ahol már az izzó lángokat sem látod, csak érzed a fakó sötétséget, miközben lebegsz a semmiben és csak a perzselő hő érinti minden porcikádat, mikor iszonyatos kínok közt égsz az örökkévalóságig, vagy a mennyország édes szégyenéről, ahol boldog mákológépek élnek a szexmániás leszbikus agyalkák és istenünk, Fortuna finom ölelésében.

RIVER: J.

Tovább ordítok, aztán elnézést kérek mindenkitől, és olyan chip leadban vagyok, hogy ihajjj-csuhajj.

Két short stack egymásnak megy kétszer, egyik kiesik és 5:1 előnnyel kezdem a heads up-ot. Négy leosztás ment összesen, elsőt elengedem kicsiből, másodikat hozom flop contbettel, harmadikat preflop raise-zel, negyedik leosztás, srác olllé, én instacall, mutat A7, nálam QQ.

Behúztam.



Kellett már... nagyon kellett.

Szólj hozzá!

Címkék: győzelem best 3 1 riverkill

A bejegyzés trackback címe:

https://nullplusszegy.blog.hu/api/trackback/id/tr4433254

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása