HTML

poker versenyeim

poker: ez egy olyan blog ahol leírom mindennapi küzdelmeimet az alacsony nevezési díjjú versenyek kőkemény mezőnyével

Friss topikok

Linkblog

Szerdai szopóka

2008.10.03. 10:49 dzsedi

Szerdai fix póker az Monoron szokott zajlani egy jó kis kocsmában, amit most két hét pihire ítélt a hatóság, ezért Maglódra mentünk ugyanennek a klubnak a versenyére, de engem igazábol a cash game érdekelt. A tornán gyorsan kiestem AK-mat verte egy négyes ötös két pár flop előtti allin volt. Kis várakozás után megnyílt az első cg asztal. Leültem és játszottam, ahol beleszáltam egy gyönyörű coolerba, király párom volt és ász pár ellen harcoltam, egy beülő mínusz. Én ülök kis vakon, előlről emelés ezer, buttonon a srác vissza kettő. Én emelek hatig eredeti emelő adja, button csak megad. Tizes kilences kettes a board, és nekem kell először beszélnem azonnal all in megyek, buttom megad itt már tudtam hogy verve vagyok, és nem javultam. Mutat ász pár mutatom király pár. Váltottam még húszért, mert az első szopás nem szopás, kezdjük újra.

Kilenc tíz limp, floppon ász kilenc király, én belehívok háromnegyed kasszát egy magadó az ötből, fasza, idősebb ember az elenfelem tuti ásza van, turn kilences hoppácska lejvultam emelek, csak megad, jó lesz ez. River blank, emelek megad, mutat király kilences bazdmeg fullja van és nem emelt vissza riveren, arról ne is beszéljünk, hogy a flop két párra sem emelt vissza életveszélyes boardon. Kifogtam a calling stationt az asztalnál, maradt öt rongyom. Namondom akkor mára ennyi, erre kapok egy kalasnyikovot, előttem limpek, hátulról betolom az allint. Sokat gondolkodnak a dolgon de mindenki dob. Következő körben ász párt kapok. Előttem öt limp, én megint allin megyek, megint mindenki dob. Következő kör kilences párt kapok, megint öt limp előttem, megint betolom, erre ketten megadták. Viszont szépen szettesedtem foloppon úgyhogy  visszajöttem húsz rongyra. Aztán vesztettem stabilan sokat, úgyhogy mégegy beülő mínusz. Nem az én estém volt na.

Ma Dabas Arany River 1+1 rebuy és cg reggelig ez a terv. Aztán hazaruccanok Kalocsára. Ja azt majd elfelejtettem, hogy Madachy barátom meg berántotta közben a tornát így nyert egy beülőt a Torrente Klub szülinapi nagyversenyére, gratuláció neki szép heads up győzelem volt. Egy asztalon kezdünk vele többszer össze is akadtunk de remek játékkal mindíg elvert, pedig a river többször is megsegített volna brutális mákolások formájában. Szép volt.

Szólj hozzá!

Címkék: 99 aa maglód cg kk

A bejegyzés trackback címe:

https://nullplusszegy.blog.hu/api/trackback/id/tr87693922

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása