HTML

poker versenyeim

poker: ez egy olyan blog ahol leírom mindennapi küzdelmeimet az alacsony nevezési díjjú versenyek kőkemény mezőnyével

Friss topikok

Linkblog

Szerdai

2008.03.29. 21:21 dzsedi

Szerda Best 107 induló 3+1 freezout, mákoltam egy brutalitit, riverkill a durvásbb fajtából. Úgy kezdődött, hogy emeltek elölől én adtam JJ val, 26Q flop, srác check, én  allin srác istacall, bazz mutat AA, gyorsverseny volt ez is. Elkezdek szedelőcködni, kabát fel szék betol közben turn 4, elköszönök illedelmesen, river J. Hmmm nice hand muhaha, brutál mák. Srác idegileg roncs lett, innentől ment a dolog, rendesen estek le az outok, szépen haladtam a final tableig, itt kiestem ötödikként kis pénz jó játé fincsi volt bár még mehetetm volna egy kicsit csak hát a türelem még néha hiányzik. Csütörtökön pihinap viszont bekúrtam mint csacsi, jó volt.

Szólj hozzá!

Címkék: best riverkill

A bejegyzés trackback címe:

https://nullplusszegy.blog.hu/api/trackback/id/tr22402516

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása