HTML

poker versenyeim

poker: ez egy olyan blog ahol leírom mindennapi küzdelmeimet az alacsony nevezési díjjú versenyek kőkemény mezőnyével

Friss topikok

Linkblog

Arany River Póker Klub péntek

2008.09.29. 12:29 dzsedi

Na szóval az van, hogy továbbra sem mennek a tornák de lelkesen próbálkozok, viszont ami kezd jó lenni az a cash game. Okos kis egy beülős plusszok esténként, ha jön a lap kicsit több, és szépen gyarapszik a bankrollom. Elmúlt pénteken, munkától elfásulva ledobom a melót és hazalépek egy kis délutáni szundira, ami eltartott nyolcig, tehát elkéstem az összes esti versenyről, de semmi gáz Dabas jónak néz ki ott nyolckor kezdik a versenyt és már három hete tervezem hogy lemegyek oda játszani. Talán a második vakszintre oda is érek, ekkor jött egy munka telefon és nem értem oda csak a harmadk vakszintre.

Freroll versenyről van szó ahol egy ezeres a rebuy, plusz adon szintén egy papírért, ami lehet dulpa is kettőért. Szóval lazulás aztán kapok egy ász párt nagyvakból sok a limp ezért alllint kiáltok és egy megadó ellen nyerek. Innentől, a jó lapjam kitartottak rosszabbak ellen. Beértem a háromba ahol elosztottuk a lét 25 ropi fejenként és mindenki boldog. Én azzal a lendülettel átültem 100/200 cashezni, két asztalon ment a játék én pont az erősebbre kerültem, ahol egy bubi párnak köszönhetően tartottam magam a kezdetben leváltott zsetonmennyiségemnél. Sajnos ez az asztal feloszlott és várnom kellett egy negyed órát míg lett hely a másikon. Bültem játszogatatm, pár kisseb kasszát vittem, 25 ropi körül voltam, amikor hátul találok egy bubi párt, elöttem hat limp, tolok rá három ezret. Előlről egy magadó, az baj, ha van ász a floppon felejtős a dolog. Flop jön: ász bubi kilences hűha ez nagy kassza lesz, majdnem tökéletes a dolog csak kint van egy színhúzó. Előlről jön az emelés: ötezer. Én autómatán vissza tizenötezer ekkor már tudtam az összes zseton középre fog kerülni, a srác megad. Turn: kilences. Dejó fullom van. Srác check, én a maradék párezremet behívom srác rohattul gondolkozik, pedig a 45ropis kasszához cirka ötöt kelett megadnia innentől tudtam megvan a pot. River: balnk. Mutatom a fult a srác mutatás nélkül dob. Sikerült nyernem egy ötven ropis kasszát. Aztán még eljátszogattunk hajnal négyig, apránként felmentem 62papírig és négykor hulla fáradtan hazaindultam. Jó kis este volt, szeretem azt a klubbot kár, hogy csak ritkán jutok le oda.

A hétvéhge maradék két napján csak Best vagy Maiami vagy maijatúró lett a neve a Lurdyban üzemelő klubbnak. (de a nyomoronc rózsaszín honlaptól kivagyok amit kreáltak) egy-egy verseny mindkettő 4+1 freezout, mindkettő könnyű kiesés. Ma lemegyek megnézem a Club Fairplayt a üllői út külső részén, nem rég nyitott kiváncsi vagyok. A river legyen veletek főleg ha aranyból van.

Szólj hozzá!

Címkék: freeroll helyezés cg dabas

A bejegyzés trackback címe:

https://nullplusszegy.blog.hu/api/trackback/id/tr81687047

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása