HTML

poker versenyeim

poker: ez egy olyan blog ahol leírom mindennapi küzdelmeimet az alacsony nevezési díjjú versenyek kőkemény mezőnyével

Friss topikok

Linkblog

Soha többbé 0+1 és a szombati győzelem.

2008.07.13. 10:51 dzsedi

Péntek, a híres Best 0+1 rebuyos verseny. Hát soha többé. Ilyen egy ótvaros szar játékot, mint ott volt, én nem igénylek. Buzi move-ok, maniac megadások, nem lehetett olyat emelni, hogy ne négyen-öten nézzünk flopot. Három prémium handdel preflop all-in, mindet leverték, meggyalázták és vidám ünneplést rendeztek oszló tetemeik felett. Egy óra játék alatt vettem három rebuyt, azt hazamentem. A fizika tanárom mondta: ami nem megy, azt nem kell erőlteteni.

Szombat, az egyik szívem csücske verseny: 3+1 freezout szintén a Bestben. Délutáni verseny, nem tart hajnalig, nem durva a vakstruktúra sem, elég kevés a mániákus, lehet vadul emelgetni. Nem. Indult jól a torna, lementem a kezdő stack felére egy óra alatt, aztán átültettek egy másik asztalra, ott jött egy dupla. Ász királyom volt, emeltem flop előtt, rögtön balomon rámtolták az all-int. Megadom, mutat hetes pár. Coinflip bazz, nem nyertem coinflippet három hete. Most azért sikerült. Ász pókerem lett. Elkezdtem kicsit izmosodni. Majd a döntő asztalon találtam magam, kicsit jobban el voltak szállva a stackek mint nálunk, srácnál volt egy olyan toronynyi zseton, hogy mindenkinél háromszor többje volt, négy short stack, köztük én, a többiek átlagon. Ott volt egy elég erőteljes ömlésem, csak úgy jöttek a király párok, ász dámák, és mindet kifizette a chip leader. Kicsit elvesztette a fonalat a srác negyedikként esett ki. Hárman maradtunk, ugyanazzal a két emberrel, akikkel a jobbomon kezdtem az első asztalon a versenyt, egymás mellett ültünk akkor is, most is. Közben a későbbi második helyezett nagyon megizmosodott, és kiejtette Petit. Peti helyi arc, nagyon jó játékos, elmebeteg vad move-jai vannak. Egy parti: Peti utg limp, én ülök a buttonon, de nem mertem beleemelni király dámával, csak adom. Kisvak kiegészít, nagyvak passzol. Flop, van benne hetes meg egy tízes, többire nem emlékszem. Kisvak, nagyvak és Peti is passzol, nálam a gomb, hívok háromnegyed potot. Kisvak dob, nagyvak dob, Peti all-in. Én könnyen dobom, Peti mutat: hetes nyolcas, bazz ez az állat check-raise-t játszott második párra. Gyönyörű játék volt. Kezdődött a heads up. Öt az egyhez hátrányból kezdtem, és sikerült lemennem nyolc-kilenc az egyhez arányra. Ezalatt elég jól kiismertem a srácot, aki meglehetősen jól tolta. Felőröltem, lassan, megfontoltan. Kilencven százalékban flop játék volt. Az utolsó leosztásnál három a kettőhöz arányban vezettem. Nem emeltem nagyvakból király tízzel. Flop bubi hetes négyes. Valami nem stimmel a sráccal, ráblöffölök, potot hívok. Turn tízes lett, ezzel második párom van. Megint emelek ezúttal fél potot. Megadja, nem hív vissza, tuti nála a bubi, abba kell hagynom a blöfföt. River KIRÁLY. Két párom van, nagymákkal. Emelek fél potot, a srác a dupláját vissza, én all-in, a srác auto call. Mutat bubi hetes két pár, én király tizes két pár, ezzel behúztam a versenyt. Egy blöffből nyertes hand. Fortuna a végén velem volt. De így is egy óra volt a párbaj, eddigi leghosszabb heads upom. Egyébként szerintem hibázott a srác, mégpedig turnön nem hívott vissza, akkor már top kettője volt.

Vasárnap megint torna, 4+1 freezout a Bestben. Formában vagyok, ilyenkor tolni kell.

Szólj hozzá! · 2 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://nullplusszegy.blog.hu/api/trackback/id/tr33565844

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Haga clic en la siguiente página web 2017.11.30. 16:39:23

Personal statement examples for criminal justice - buusojl

Trackback: Pasar a este sitio 2017.10.29. 04:28:18

Az 5 legfontosabb találmány a setét középkorból - Szabadalmi blog

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása