HTML

poker versenyeim

poker: ez egy olyan blog ahol leírom mindennapi küzdelmeimet az alacsony nevezési díjjú versenyek kőkemény mezőnyével

Friss topikok

Linkblog

Riverkill:

2008.02.27. 10:11 dzsedi

 

Best 0+1, vasárnapi mákolásom:

Riverkill: TT kapok buttonról egy limpelő volt előttem, tehát emeltem egy fickósat, majd heresérvet kaptam tőle, erre rámtolja az all-int, mivel sort stack volt a csávó megadtam, mert kellett a table image-emhez, hogy nem csak a vakok miatt tartom terrorban az asztalt chip lederként, hanem vanak lapjaim is hozzá. Show down: ATo - mutat nálam a TT, ami nem éppen egy rossz muti volt mivel csak egy élő lapja volt velem szemben, flop teljesen érdektelen volt és stabilan vezettem a tiszes párral, majd jött a turn hidegzuhany egy ász, bazdki egy outom maradt riverre csak a negyedik T-vel nyerhettem, és leesett riverre az uccsó tizes, mákoltam egy durvást, jó verseny volt végül a negyedik lettem. Úgy hogy beleszaladtam egy 2 -es pokerba.

 Összeségében ismét jó szériában vagyok mostanság a januári stabil vesztő körök után.

 

Szólj hozzá! · 1 trackback

Címkék: tt best ak riverkill

A bejegyzés trackback címe:

https://nullplusszegy.blog.hu/api/trackback/id/tr70355090

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Pic5678.com 2018.03.13. 13:35:00

Mountain Bike Trilha Brazíliában - tucano

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása