HTML

poker versenyeim

poker: ez egy olyan blog ahol leírom mindennapi küzdelmeimet az alacsony nevezési díjjú versenyek kőkemény mezőnyével

Friss topikok

Linkblog

Ölég sok minden történt!

2008.09.11. 13:12 dzsedi

Az van, hogy kurvulat fáradt vagyok, reggel hatig toltam az ipart Monoron, a Madachy barátom által felszerelt klubban. Kilenctől meg dolgozok, illetve próbálok. Cirka harminc órája vagyok ébren. Kicsit furi kezd lenni körülöttem a világ, egy fél másodperccel lassabb minden. Az van, hogy sokat tornáztam mostanság, és egy harmadik helytől eltekintve csak szoptam, az a harmadik hely a legendás Short Handed a Best-ben, hagyományosan jól szerepelek rajta, de az elmúlt három ilyen versenyen csak egyből értem el fizető helyet, a szopás a jellemzőbb a mostani formámra. Sikerült kiesnem sokszor ász párral, meg egyszer szettel is. Nem megy a torna. Ezért Monoron Cash Game-et kezdtem játszani, életemben először élőben, az első ilyen estén teljes 5bb pluszt termeltem, ennél többet ittam, ettem és dohányoztam ezen a helyen, mint amit megkerestem, de én még tanulom a szakmát, ne elégedetlenkedjünk. Bár az utolsó handek egyikében 16 ropimba fájt egy Ász pár, ami gyakorlatilag elvitte az esti plusszomat, 35 000-es potot vesztettem. Úgy történt, hogy a srácnak leborult az agya és a flop előtti 1500 Ft hívásra visszatolta az all-int. Én meg megad, mutat: két nagy A betű, ő nála vala, hogy dugná fel, bubi tíz, persze a flop is így kezdődött, hogy bubi tíz, én meg nem javultam. Ágyő pot...

 

Holnap folyt. köv., most kicsit elalszok.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nullplusszegy.blog.hu/api/trackback/id/tr5658581

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása