HTML

poker versenyeim

poker: ez egy olyan blog ahol leírom mindennapi küzdelmeimet az alacsony nevezési díjjú versenyek kőkemény mezőnyével

Friss topikok

Linkblog

Ó az a rövid karú optikus

2008.03.19. 12:02 dzsedi

Megint short handed meccs a Bestben, megint második hely, ezúttal alku után. Nem volt sima az este ám. Úgy volt, hogy egy új klubba megyünk tolni az ipart, ami nem nyitott ki, csak a szervezők hiányoztak, hát oda többet nem megyünk. Ezután döntöttünk a Best szeretett sh versenye mellett. Jól ment a dolog, de a döntő asztalra egy rossz dobás után ültem fel ultra short stackként, aztán AK vs A5 dupláztam ami azért jó mert nálam volt az A5 :) Innentől kicsit jobban jött a lap, meg egy két blöff is belefért, és szépen gyűjtögettem. Aztán elölről találok egy AA-t emelek, nagyvak push allin, insta call mutat KK. Kitartottak a rakéták, emberke kiesik, én itm vagyok, egyébként ezen ember ellen nyertem az A5 AK csatát és Ő volt az aki ellen a rossz dobást csináltam ami miatt short stack lettem az ft-n szóval sokat mérkőztünk és végül lenyomtam. Egyre inkább az az érzésem, hogy van keresnivalóm az sh asztalokon is, bár a győzelem még nem jött össze.

Szólj hozzá!

Címkék: best sh

A bejegyzés trackback címe:

https://nullplusszegy.blog.hu/api/trackback/id/tr22387576

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása