HTML

poker versenyeim

poker: ez egy olyan blog ahol leírom mindennapi küzdelmeimet az alacsony nevezési díjjú versenyek kőkemény mezőnyével

Friss topikok

Linkblog

Na aludtam, sokat.

2008.09.12. 12:18 dzsedi

Kialudtam magam. Este hattól reggel nyolcig csicsi volt. Ezért leírom a második ring gamet szintén Monoron. Kevesen voltunk ezért nem indult el a torna tehát hatan elkezdtük tolni a casht, nem nemt jól a dolog kicsit nyertem amit elvesztettem valami egy két outos partiban, ahol a három kártyaközül mindig esett valami a jóembernek akivel összeakadtam.

Aztán jött a trauma az este első ász párja benne a kezembe, ülök buttonon bazz ez kissé már túl kényelmes is. Hoppá emelés középről kétezerig, rögtön mellőle négyezerig vissza, hoppá vastag a kassza, utánuk dobás. Én következem gondolkodás nélkül betolom az előttem lévő húsz rongyot egy aliiiiinn felkiáltással, majd felveszem a szokásos pozíciót, fapofa meg sem szólalok, az eredeti emelő csávó dobja és közli hogy szép lapja volt ami ebben a közegben egy 56off kombó már bőven lehetett. A visszaemelő csávó gondolkozik és látványosan szenved, harmadszor kérdezi meg mennyit kell megadnia, fogja a fejét vörösödik, azt mondogatja: ezt nem lehet eldobni. Ekkor már tudtam hogy kirárly párja van.

Megadta, mutat király pár, mutatom az ászokat. A srác sikoltozik: tudtam tudtam tudtam. A klubb tulaja meg mondja neki: -akkó minek adtad meg. Csend lesz jön a flop, hogy nyomorodjon meg. Rögtön az első lap egy király, hogy gyulladna meg.

Én nem húztam be a maradék két outomat, vesztettem egy beülőt és hazamentem. Megint az a nyomorék ász pár baszott ki velem. Veszély az élet.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nullplusszegy.blog.hu/api/trackback/id/tr12660123

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása