HTML

poker versenyeim

poker: ez egy olyan blog ahol leírom mindennapi küzdelmeimet az alacsony nevezési díjjú versenyek kőkemény mezőnyével

Friss topikok

Linkblog

23of és feltűnik Steven Segal

2008.03.20. 13:29 dzsedi

Nem igazán tudok, mit mondani a tegnapi versenyről, valahogy úgy nézett ki a történet, hogy sziasztok all in sziasztok.  A száz indulós versenyből, sikerült kihaullanom 97.-ként. Azt még megmagyarázhatná valaki, hogy 4bb-s emelést valaki mijafaszé ad meg 23-al. Buktam a dáma párom ami a stackem két harmadába került, aztán úgydöntöttem, mára ennyi poker elég volt, toltam egy vak all-int, AQ fogadta én KT-fordítottam (annyira nem is rossz), majd nyom nélkül a homályba fordulva elhagytam a termet, itt a jobb lap nyert. Majd pár percet dumáltam az előtérbe, és hazahúztam bekapcsoltam a TV-t, hogy zúgjon valami, aztán Sklansky könyvében kerestem valami értemes magyarázatot a történtekre.

Skalnsky aztat mondotta vala, hogy ilyenektől még sokat fogok nyeni.

Kissé megnyugodtam. Lenyomtam egy koporsószöget, lehuppantam a fotelba és szembe találtam magam Rájbekkel aki éppen egy Úszó erődben arcon gyakta a másodtisztet, tök jó már nem vagy tíz éve nem láttam ezt a filmet, pedig szép ifjúkorom meghatározó élménye volt Erika Eleniak méretes dudája. Akárki akármit mond én bizony jól szórakoztam ezen a filmen, és végre kiderült hogy Steven Segal sem sérthetelen, kérszer is vérzik(nem is emlékeztem rá), de le gyilkol mindenkit, és a hajó szabad újra, mindenki hapy élni szép.

Szólj hozzá!

Címkék: best fish call segal

A bejegyzés trackback címe:

https://nullplusszegy.blog.hu/api/trackback/id/tr98389266

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása