HTML

poker versenyeim

poker: ez egy olyan blog ahol leírom mindennapi küzdelmeimet az alacsony nevezési díjjú versenyek kőkemény mezőnyével

Friss topikok

Linkblog

Riverkill 2, az elemzés:

2008.02.27. 12:17 dzsedi

Akkor egy kicsit részletesebben erről a handről: az elölről érkező emelés 10bb volt, erre én hátulról visszatoltam a dupláját, lehet hogy hiba volt és elég lett volna megadni, amúgy elég laza játékos volt az ürge, igazán nem is gondoltam a megadásra, rögtön a visszaemelés mellett döntöttem, amire ő all-int hívott cirka 20bb így a pot ods 5:2-re módosult, ami nekem megfelelő esélyt kínált, QQ párig bezárólag minden handel szemben.

Megadtam simán, és amikor mutatta a két ászt, kicsit elképedtem, én teljesen máshogy játszottam volna meg, mégpedig a visszahívásom után csak tartom, és megpróbálom kifizettetni floppon, mert azért az all-in hívásába még benne lehetett volna a dobás, bár lehet, hogy elégnek érezte a potot.

Maradjunk ennél a variánsnál, és játszuk le fejben, megad flop előtt, flop: Kh8h2h, nálam ugye: AhKs, nála AsAd. Ő beszél, ha nekem ebben a helyzetben döntenem kellene, kissé bajban lennék, de egyszerűen emelnék, úgy 12-13bb-t (donkbet), és kurvára figyelném a reakciót, ha megadás van turn check, emelésre dob (nem tudom, hogy képes lennék-e AA-t dobni, még nem voltam ilyen helyzetben, KK-már dobtam hasonló szituban jól és rosszul is), visszaemelésre szintén fold és őrjöngés miért nem volt flopp előtt rögtön all-in :)

Én szemszögemből: top pár top kickert floppoltam és egy hihetetlenül nyilvánvaló flöss esélyt, ha az ellen passzol floppon, én azonnal all-int hívok, mégpedidg, azért mert erős pár van az ürgénél, ez szinte tuti, namost akkor nem lehet flösse, nekem meg van egy kész keszem, meg egy húzóm a flössre, meg van egy egészséges kassza amit el lehet vinni. Ha kapok egy emelést flopp után, akkor ís all in, ugyanezekkel az indokokkal. Akkor lennék szarban, ha meg kéne adnom az all-int, 2:1 pot odsot kínál a dolog, feltételezett ász pár ellen 42% nyerési esély melett, problémás helyzet, nem tudom mit döntenék.

Dejó hogy flop előtt betoltuk. :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://nullplusszegy.blog.hu/api/trackback/id/tr23356477

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása