HTML

poker versenyeim

poker: ez egy olyan blog ahol leírom mindennapi küzdelmeimet az alacsony nevezési díjjú versenyek kőkemény mezőnyével

Friss topikok

Linkblog

Baszhatom!

2008.07.23. 09:09 dzsedi

Ma hajnalban elgondolkoztam az ász párok flop előtti dobásán, meg az élet értelmén, miközben az esőtől nyálkás Budapest remek útjain húztunk kifele a városból. Megint rakétákkal a kezemben hullottam ki a versenyről. Már csak heten voltunk a Best 5+1,5 short handed versenyén, másfál órája nem volt lapom. Hárman ülünk az asztalnál, feszes mindenki, mint az állat, nem akar döntő asztal előtt kiesni senki. Ügy döntök, flop előtt miniraise, egy játékost játékban akartam tartani, kisvak adja, nagyvak dob. Flop: király kilenc nyolc szivárvány. Betolom az összes zsetonom, könnyű megadás: mutat király kilences. Nem javultam, kiestem. A faszom kivan, hogy a kritikus helyzetben aránytalanul nagy százalékban bukom a legerősebb induló kezet. Baszhatom na baszhatom.
 

Szólj hozzá!

Címkék: ászpár

A bejegyzés trackback címe:

https://nullplusszegy.blog.hu/api/trackback/id/tr12581162

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása