HTML

poker versenyeim

poker: ez egy olyan blog ahol leírom mindennapi küzdelmeimet az alacsony nevezési díjjú versenyek kőkemény mezőnyével

Friss topikok

Linkblog

Jajj de rég nem írtam!

2008.07.11. 10:53 dzsedi

Volt egy kis kihagyás, egész májusban nem játszottam, nagyon sok volt a meló, és nem volt rá időm. Eljött a június, sikerült heti egy, azaz egy tornán elindulnom, ez a négy torna nem hozott az égvilágon semmi eredményt. Szarul is játszottam meg a lapok sem segítettek. Hirtelen július lett, és azon kaptam magam, hogy most már lenne egy kis időm játszani. Nyílt egy új klub Dabason, ahova mi szállítottuk a pókerasztalokat. Oda mentünk le játszani Cinege barátommal. Erről jut eszembe: megújult a honlapunk is, most már rendes domainnel fut. Tessék nézegetni: madachypoker.hu. Tehát 2008.07.09 Dabas, Arany River Poker Club, sajnos nagyon kevesen jöttünk össze, csak egy sit & go-ra futotta erőnkből. 5+1 freezout, hatan kezdtük, az elején rögtön kifizettem egy dáma pókert. Majd volt két kieső, akik megvásárolták közmegegyezéssel a sit outokat, plusz jött még egy ember, így 45 papír lett a nyereményalap, amiből a harmadik 6, a második 14, az első 25 papírt kap. Nos, remek teljesítményt nyújtva sikerült a harmadik helyre hoznom magamat, ami pont arra volt elég, hogy ne mínuszba jöjjek ki. Az üzamanyagot most nem számolom, remek kirándulás volt. Egyébként jó a hely, a szervezők nagyon rendesek, jó a társaság, megyek máskor is.

Másnap: Best 4+1 Freezout. Hetvenvalahányan indultunk, sikerült nyeregetnem az elején. Volt egy nagy parti: középen találok egy egyszínű ász kettőt treffből. Előttem négy limpelő, én is megadom, utánam még egy megadó, majd a nagyvak Laci, róla azt kell tudni, hogy ő a helyi hőbörgő, kicsit nehezen viseli, ha veszít. Naszóval, Laci nagyvakból emel 4 vaknyit. Előttem három megadó, én is megadom, mert elég jó banki esélyt véltem felfedezni a szituban. Utánam volt még egy magadó. Tehát öten néztünk flopot. Flop: kőr ász, treff király, treff tíz. Ez jó top pár és flöss húzó. Előttem három csekk, ez több mint gyanús, én is csekkeltem, majd utánam is csekk volt. Törn treff nyolc. Akkor izé most nálam a nuts, jajjadejó, emelnem kell majd. Ekkor történik a legjobb, ami történhet: Laci nagyvakból emel 1500-ig, elölről emelés 3000, utána egy megadás, egy dobás, majd jövök én, emelek 8000-ig, utánam dobás. Laci elkezd hőbörögni, hogy mit meg hogyan namár meg miért, és betolja az all-int. Srác gondolkozik, majd dob, aztán másik emberke is dob, én meg megadom. Utánam szintén dobás. Laci mutat: dáma bubi, azaz flopon sora volt. Nekem a flöss. Ezt már nem nyerheti meg. Ekkor még jobban hőbörög, hogy mit keresek benn ász kettővel. Én nem figyelek rá. De helyi arcok kiokosítják, hogy hol kúrta el. Én meg nyögök neki egy olyat, hogy pot odds miatt tökéletes volt a megadásom flop előtt. A többiek magyarázzák neki, hogy flopon nem történt emelés, életveszélyes boardon, tehát csak saját magát hibáztathatja. Még kicsit morog, azt leül hátra számítógép elé online-ozni. Én hetedik lettem ezen a versenyen, nagyon elszálltak a vakok a döntő asztalra, és vétettem egy hibát. A döntő asztal első leosztásában, utg+1 vagyok, utg all-in, nálam dáma pár kézben. Nagyon sokat gondolkoztam, és dobtam. Rosszul dobtam, nagyon rosszul. HA ász vagy király párja lenne nem tolt volna all-int, bubi vagy tizes lehetett nála. Rosszul dobtam, meg kellett volna adni. Ez volt a kulcs parti, ha itt duplázok, tuti első háromban vagyok. Hetedik helyen végeztem, a beülő duplája volt a jutalmam. De legalább nem játszottam totál szarul. Ma megyek 0+1-re, nagyon régen nem játszottam már rebuyosat. Egészen pontosan 2008.04.26-óta. Majd meglássuk mi lészen.

Szólj hozzá!

Címkék: sit best & go helyezés 4 1 dabas

A bejegyzés trackback címe:

https://nullplusszegy.blog.hu/api/trackback/id/tr93563452

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása